Friday, August 10, 2012

Alhamdulillah..

on 8/10/2012 01:06:00 PM
Sibuk dgn study..online biz clothing utk baby pun tertangguh..haishh

handmade je yg masih lg ON..sila ke Shaz Clozet untuk melihat koleksi


pape pun Alhamdulillah dan syukur sesangat keputusan exam sem 1 ni memberangsangkan..tak sangka dalam kesibukan dapat juga A dalam beberapa subjek..

ok kalau full time student.....i'm sure i can do so much better in getting straight A's but being e-pjj student while working, having a family to take care of and lots of other responsibility..it's very very challenging

sok nak exam..malam tu baru nak menghadap buku..itupun kalau Zafar reti tido diam2..(selalunya tak)

happy!

Salam Ramadhan buat kengkawan :) dan Salam Syawal juga

dah beli persiapan raya? kami sekeluarga simple je..sehelai baju je semua (kain baju melayu beli kat Nagoya), yg penting dapat sambut dgn keluarga kan?

ni subjek Sha amik utk sem 1 (Thank U Allah for not letting me failing on math..we both know how much i hate it hehe)

0 mesej:

 

Inspirasi Sha Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei