Friday, August 17, 2012

Syawal datang lagi

on 8/17/2012 04:27:00 PM

Masih di ofis lagi ketika ini..(lagi sejam je lagi.....pastu saya bebas!!)

tak la kemana pun..orang lain balik kampung jauh, kami dekat2 sini je

esok sibuk lagi nak mencari kopiah anak dgn suami (ada je benda tertinggal kan?)

segalanya serba sederhana..lebih kepada anak

Dia dah dapat baju Mickey Mouse yang comey (kaler putih..memang risau cepat kotor tapi sgt sgt cute bila dia pakai), ingat nak beli seluar jeans Mickey Mouse juga since dia suka sgt dgn MM tapi dah terbeli seluar jeans awal-awal

 -_____________________-

abah Zafar sibuk kerja..

ummi sibuk ajak ke Daiso haha

tapi nak kena pikir gak pendaftaran sem ke2 28hb ni..tgh pikir nak amik 4 ke 5 subjek huhu

Selamat Hari Raya :)



1 mesej:

~AiMi SyAhiRAh~ on August 27, 2012 at 3:45 PM said...

Salam Aidilfitri! Buat para blogger di luar sana!! Jom join contest ini! 3 pemenang bertuah akan mendapat duit raya EDISI TERHAD sampul wajah saya!!;) Klik http://www.aimisyahirah.com/2012/08/contest-nak-duit-raya-cik-misya.html untuk maklumat lanjut.

 

Inspirasi Sha Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei