Friday, September 11, 2015

Sept 2015

on 9/11/2015 01:42:00 PM
Lama blog tak berupdate.

saya masih lagi rajin membaca blog cuma kerana kekangan belajar, sesi membaca blog saya tukarkan kepada sesi mengadap buku.

Tak lama lagi study saya pun akan habis..tinggal 2 semester, insyaAllah semoga dipermudahkan.

Banyak juga kawan-kawan blog yang dulunya aktif dah makin tenggelam, walaupun hanya sekali sekala kedengaran cerita saya, saya harap satu hari Zafar akan dapat membaca ngomelan saya :)
 
Hati membuak-buak nak buat soft toys dalam pada cuti semester yang berbaki 2 minggu ni, maka rajin la saya berjalan-mata melihat blog yang ada..sy suka yang ni. sangat comel

jom cuba yang ni

pic Zafar terbaru, makin tinggi, makin banyak bunyi, kaki makin panjang dan bijak serta licik hehe



lagi 6 bulan Zafar akan merasa adik

InsyaAllah



0 mesej:

 

Inspirasi Sha Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei